Meyve sepeti ürünleri, yılbaşında e-ticaret rekoru kırdı

Meyve sepeti ürünleri, yılbaşında e-ticaret rekoru kırdı


2014 yılında öne çıkan diğer bir konu ise “Big Data” oldu. “Büyük Veri” olarak adlandırılan, müşteri verilerinin analiz edilerek, hızlı bilgi akışının sağlandığı bu alanda, pek çok internet sitesinin bu konuya yoğunlaştığını söyleyebiliriz. Özellikle Amerika’da yapılan dijital pazarlama araştırmaların sonusunda büyük verinin öneminin arttığını söylemek mümkün. Büyük veri sayesinde kişiselleştirilebilen kampanya kurguları, satış dönüşüm oranlarını tüm dünyada arttırmış durumda.

Türkiye’de 2014 yılı sonundaki verilere baktığımızda e-ticaret’te ön plana çıkan ürünler arasında yenilebilir ürünlerin yapılan araştırmalar sonrasında ilk sıraları zorladığı görülüyor. Organik ürün alışverişi ile başlayan yenilebilir ürünlerin e-ticarete giriş yapması, meyve sepetleri ile devam ediyor. Türkiye’de büyük internet devlerinin de yenilebilir ürünler arasında meyve sepetine yönelmesi rekabeti de bir hayli üst seviyeye taşımış durumda.

Bir Buket Meyve’nin kurucusu başarılı girişimci Tülay Tanrıverdi ve Kurumsal Satış Yöneticisi Münir Ağca, konuya ilişkin olarak açıklamalarda bulundu. Yılbaşı yaklaşırken rekabetin en üst seviyede olduğunu belirten Bir Buket Meyve yetkilileri, 2014 yılının e-ticaret açısından hareketli geçtiğini, etkili içerik ve kişiselleştirilebilir kampanya kurgularının dönüşüm oranlarını arttırdığını, yurtdışını sürekli takip ederek yenilikleri anında uyguladıklarını belirtti. Ayrıca meyve sepeti ürünlerinde daha farklı konseptlerin de müjdesini verdiler. 2015 yılı için kişiselleştirilebilir kampanyalar ve sosyal medya alanlarına daha fazla yoğunlaşacaklarını belirten Bir Buket Meyve yetkilileri, e-ticaretin 2015’te içerik pazarlaması ön planda olmak üzere büyüyeceğini söylediler.